Rekomendacje IV Ogólnopolskiej Konferencji NORMALIZACJA W SZKOLE

Przedstawiamy rekomendacje IV Ogólnopolskiej Konferencji NORMALIZACJA W SZKOLE, która odbyła się 11 marca 2015 roku w Łódzkim Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29. Organizatorem Konferencji był Polski Komitet Normalizacyjny i Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.

REKOMENDACJE KONFERENCJI „Monitorowanie losów absolwentów szkół zawodowych”

Przedstawiamy rekomendacje ogólnokrajowej konferencji MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH, która odbyła się 24 lutego 2015 roku w Dużej Sali Obrad Rady Miejskiej w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 104. Jej organizatorem było Obserwatorium Rynku Pracy dla Edukacji Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego wraz z Partnerami – Powiatowym Urzędem Pracy w Łodzi i Agencją Analiz Statystyczno-Ekonomicznych An-Stat w Łodzi.

KOMUNIKAT Projekt edukacyjny ŁCDNiKP: Matematyczna Piramida

Z radością i satysfakcją informujemy, że projekt edukacyjny Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego: Matematyczna Piramida, adresowany do uczniów klas drugich liceów i techników, zyskał wsparcie mFundacji. Celem nadrzędnym konkursu Matematyczna Piramida, jest zwiększenie liczby uczniów zainteresowanych matematyką i stworzenie warunków, w których uczący się mogą osiągnąć sukces edukacyjny w tym obszarze.

Jacek Człapiński

doradca metodyczny

Projekt „Sobota ze specjalistami” – inwestycją w przyszłość Twojego dziecka

Od lutego 2013 roku w Zespołach Wczesnego Wspomagania Rozwoju działających na terenie miasta Łodzi realizowany jest program „Sobota ze specjalistami”. Projekt ten jest skierowany do rodziców, którzy są zaniepokojeni rozwojem swego dziecka. Dostrzeżenie niepokojących zachowań, deficytów często wywołuje lęk i bezradność. Brak informacji, wiedzy na temat instytucji, w których można szukać pomocy sprawia, że dostrzegane wcześnie deficyty diagnozowane są bardzo późno, a czas w takich sytuacjach działa na niekorzyść dziecka.